Dla wystawców
Najważniejsze informacje dla wystawców:
Jak zgłosić chęć udziału w Targach?
Należy przesłać formularz zgłoszeniowy do dnia 23 kwietnia 2025 r.
Kto może być wystawcą?
Wystawcą może zostać osoba obecnie studiująca lub będąca Absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, z zastrzeżeniem, że od ukończenia studiów nie minęły 3 lata.
Jakie są koszty udziału w Targach?
Każda osoba wystawiająca się zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za stoisko w wysokości:
– 80 zł dla osób obecnie studiujących na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
– 100 zł dla Absolwentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dodatkowo pobrana zostanie kaucja w wysokości 70 zł zwrotna na koniec wydarzenia.
W jakich godzinach muszę być na Targach?
Każda osoba wystawiająca się zobowiązana jest do potwierdzenia obecności najpóźniej o godzinie 8:30 w dniu targów.
Targi Sztuki Studenckiej otwarte będą dla odwiedzających w godzinach 10:00 – 18:00.
Jakie będę mieć miejsce na terenie Targów?
Przydział i lokalizacja miejsca stanowiska, należy do Organizatorów. Organizatorzy zobowiązują się do przygotowania oraz udostępnienia wystawcom schematu rozstawienia przydzielonych stanowisk przed rozpoczęciem wydarzenia.
Jak sprzedawać dzieła?
Podczas wydarzenia odpowiadają Państwo całkowicie za udostępnione stoisko oraz za prowadzoną sprzedaż (działalność nierejestrowaną). Informacje o działalności nierejestrowanej znajdą Państwo na stronie: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00115.
Jak przygotować się do Targów?
Wystawca we własnym zakresie odpowiada za aranżacje wynajętego przez siebie stoiska wystawienniczego (stół o wymiarach 130×50 cm). Polecamy przygotować oznaczenia z ceną i wyeksponować je przy dziełach.
Jak promowane jest wydarzenie?
Promocja odbywa się poprzez media społecznościowe oraz reklamy internetowe i plakaty.
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na pytanie?
Napisz do nas!