Dla wystawców
Najważniejsze informacje dla wystawców:
Jak zgłosić chęć udziału w Targach?
Należy przesłać formularz zgłoszeniowy do dnia 23 kwietnia 2025 r. do godz. 23:59.
Kto może być wystawcą?
Wystawcą może zostać osoba obecnie studiująca lub będąca Absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, z zastrzeżeniem, że od ukończenia studiów nie minęły 3 lata.
Jakie są koszty udziału w Targach?
Każda osoba wystawiająca się zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za stoisko w wysokości:
– 80 zł dla osób obecnie studiujących na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
– 100 zł dla Absolwentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dodatkowo pobrana zostanie kaucja w wysokości 70 zł zwrotna na koniec wydarzenia.
W jakich godzinach muszę być na Targach?
Każda osoba wystawiająca się zobowiązana jest do potwierdzenia obecności najpóźniej o godzinie 8:30 w dniu targów.
Targi Sztuki Studenckiej otwarte będą dla odwiedzających w godzinach 10:00 – 18:00.
Jakie będę mieć miejsce na terenie Targów?
Przydział i lokalizacja miejsca stanowiska, należy do Organizatorów. Organizatorzy zobowiązują się do przygotowania oraz udostępnienia wystawcom schematu rozstawienia przydzielonych stanowisk przed rozpoczęciem wydarzenia.
Czy mogę sprzedać swoje dzieła?
Podczas wydarzenia odpowiadają Państwo całkowicie za udostępnione stoisko oraz za prowadzoną sprzedaż (działalność nierejestrowaną). Informacje o działalności nierejestrowanej znajdą Państwo na stronie: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00115.
Jak przygotować się do Targów?
Wystawca we własnym zakresie odpowiada za aranżacje wynajętego przez siebie stoiska wystawienniczego (stół o wymiarach 130×50 cm). Polecamy przygotować oznaczenia z ceną i wyeksponować je przy dziełach.
Jak promowane jest wydarzenie?
Promocja odbywa się poprzez media społecznościowe oraz reklamy internetowe i plakaty.
Najczęściej zadawane pytania:
Czy mogę podzielić swoje stoisko?
Jeśli chcesz dzielić swoje stoisko z innym wystawcą, prosimy o umieszczenie tej informacji wraz z imieniem i nazwiskiem drugiej osoby w miejscu na dodatkowe uwagi podczas wypełniania formularza. Druga osoba proszona jest o przesłanie zgłoszenia również w ten sposób.
Opłata za wynajem stoiska oraz kaucja nie ulega pomniejszeniu w przypadku podziału stoiska.
Gdzie mogę zgłosić dodatkowe potrzeby?
W formularzu zgłoszeniowym znajduje się miejsce na dodatkowe uwagi dotyczące stoiska. Można w nim zapisać np. potrzebę dostępu do gniazdka elektrycznego, utrudnienia w poruszaniu się lub inne informacje, które uważacie za ważne.
Nie zapewniamy, że spełnimy wszystkie prośby, ale dołożymy wszelkich starań aby się udało.
Jakie są kryteria, którymi kieruje się komisja?
Kryteria zostaną dopasowane do charakteru zgłoszonych dzieł i ustalone podczas spotkania komisji.
Nie trzeba się jej obawiać. Głównym powodem działania komisji jest ograniczenie narzucone przez pojemność budynku, oraz dopilnowanie aby przedstawione treści były zgodne z prawem.
Czy można w jednym przesyłanym pliku umieścić więcej dzieł?
Można. Zgłoszenia prosimy przesyłać, tak jak uważacie to za atrakcyjne, i że oddaje, to co próbujecie tym wyrazić. Należy jednak pamiętać, że umieszczenie wielu różnych stylów na jednym zdjęciu sprawia, że wszystko jest wtedy oceniane jako całość, a nie każda grafika osobno.
Jeśli wyrazicie zgodę, załączone zdjęcia/grafiki zostaną również umieszone tutaj na stronie i w postach w celach promocyjnych waszej twórczości.
Czy mogę przesłać grafiki cyfrowe?
Tak. Nie ma potrzeby drukowania prac i ich fotografowania jeśli posiadacie je w wersji cyfrowej. Wystarczy załączyć plik w zgłoszeniu.
Czy muszą to być dzieła tworzone na studiach czy mogą być inne?
Główny zamysłem jest aby to były wasze dzieła. Nie ma znaczenia czy wykonaliście je przed studiami, w czasie studiów, czy przygotowujecie coś nowego specjalnie na targi.
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na pytanie?
Sprawdź najpierw regulamin, a następnie napisz do nas!